marți, 1 septembrie 2009

Din toate cate putin



Dupa concediu te simti bine, puternic, cu idei si forte proaspete... Asa e regula. Eu nu mai joc de mult dupa reguli, asa ca ma voi simti ca mai sus atunci cand va fi cazul. Si, pentru ca trebuie sa inceapa si scoala, imi tot urla in timpane intrebarea: Ce ati facut in vacanta? - pe care eu am pus-o copiilor o singura data, la insistentele lor. In rest, imi placea sa ii ascult in pauze cand isi povesteau unul altuia. Erau mult mai naturali.

Zilele astea m-am suparat iar. In afara de banci si de prostie ( a mea), m-au sacait foarte tare tantarii si producatorii de spray-uiri care te apara de ciupituri. Razboiul dintre cei doi inamici- tantari si spary - s-a purtat pe pielea mea si, tinand cont ca m-am cam scarpinat, e clar cine a castigat.

Din tot ce mi-am propus... am facut tot, mai putin odihna. Am semnat condica la White Horse - nu se putea altfel. Deja simt ca daca nu ma duc intr-un an imi merge prost. Dar asta e alta poveste...

Am pescuit. Muuult... Adica m-am saturat de obleti.

Am facut si interviu cu primarul Brailei, asa printre picaturi de vacanta, si am constat ca orasul dunarean a ramas un boem. Nu iubesc Braila, pentru ca am apucat sa iubesc deja Bucurestiul, dar m-am plimba pe Dunare in fiecare zi la ceas de apus.

In rest nimicuri...

A! Cel mai important si intr-adevar de neuitat. Invat pe oricine cum sa evite traficul de dimineata de la Pasajul Baneasa pana spre Otopeni: DORMITI IN PADUREA BANEASA!!! Am facut asta si am castigat. AMINTIRI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu esti...