miercuri, 4 martie 2009

Yuck

Trebuie s-o spun: Am vrut sa mănânc salată de ton şi, pentru că pescuit oceanic nu am practicat încă (mai mult de de baltă şi mai puţin de Dunăre), am desfăcut conserva de peşte pe care am cumpărta-o din Kaufland (produs exclusiv). M-a izbit un miros... Iar despre retină nici nu mai vorbesc - e şi acum zgâriată. Aş fi în stare să pun pariu că nu este conservă DE TON, ci conservă din INTESTINE DE TON. Făcută în Vietnam, dovadă că prietenii noştri cu pălării precum cuibarul se gândesc la sănătatea noastră - ca să nu rişti să faci botulism şi să mori precum piteşteanul - conserva te avertizează vizual şi olfactiv încă de la deschidere că eşti în pericol. Adică thailandezii, care anual ne livrează conserve-bombă, ne urăsc de moarte?
Primul lucru care mi-a venit în minte, după ce mi-am revenit din scârbă, a fost Tulcea şi fabrica de prelucrare a peştelui oceanic de acolo. Ar fi interesant de aflat ce s-a întâmplat cu ea, deşi este foarte uşor de bănuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu esti...