joi, 12 februarie 2009

Ce ne-a mai rămas



Aşteptam un motiv să mă apropii de biblioteca mea. L-am găsit azi, în prag de Sfânt Valentin și cu gândul la Dragobete. Zburătorul nu prea mai vine pe la mine şi bine face. Nu mai are nimic interesant de gasit. Acum, între noi este un armistiţiu: el se duce sa facă bine în altă parte, eu mă ocup de chestii "serioase". Pledez, însă, pentru Dragobete, din cel puţin două motive: 1. din românism (aşa numesc eu sentimentul căruia alţii îi spun "patriotism", "naţionalism", "dragoste de ţară" şi pe care îl resimt acut în momente-cheie); 2. pentru frumuseţea tradiţiei româneşti şi pentru pericolul în care se află. Dacă pierdem tradiţia, încetăm să existăm ca români.

Un comentariu:

  1. apropo,scrie mai multe articole sa am si eu ce citi la cafea dimineata.multumesc

    RăspundețiȘtergere

Tu esti...